-

hejhopp :)

red pelle imorse. vi red ut tsm med mamma och sune :) han var helt underbar idag :) lyssnade jättefint hela tiden :)

har putsat allt utom pommacs sadel idag, tar den imorgon. taggad inför imorgon, pelle har blivit fin dock inte knoppad :S :p
vi kör halv 9 imorgon, jättelite starter så hann hinner knappt komma in i transporten, nä, men en timme mellan klasserna bara.

på söndag ska pommac gå NAT A4 och A2 i hästhagen :) får se hur pigg han är i andra klassen :p 4.5 timmar imellan klasserna, men vi ska se om det finns någon daguppstallning kvar annars löser vi det på något annat vis, han kan ju inte stå i transporten så länge :o

aja nu är det strax mat tror jag :p ni får ha det bra :)

Kommentarer
SofiaLejon'

Hejsan! Det skulle vara super kul ifall du kunde gå in på min blogg och ställa en fråga i min frågestund som jag har just nu! :)



http://simpleeheart.blogg.se/2011/april/dance-like-a-freak.html#comment



Förlåt om du inte gillar dessa kommentarer, hoppas du kan förlåta mig för det :) Kram!



Blogg: http://simpleeheart.blogg.se/
2011-04-24 @ 20:42:55




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback