-talang skåne-

jag nämde i ett annat inlägg att jag var uttagen till talang skåne.
tänkte berätta lite om det bara.

jag var på en uttagning på dagstorp för ett tag sen, då fick man rida för tre tränare och sen även gå på en intrevju.
efter en vecka mejlade dom att jag var uttagen :)
vi kommer under året har 8 träningar till häst och en del avsuttna träffar, studiebesök och en del fyspass tror jag :)

på måndag är det första träningen, jag ska rida för ditte och maria :) hoppas det går bra :p

hoppas att det hjälper mig och pommac :)
mitt stora mål detta året är att ta medalj på SM. sen får vi se om jag ens har honom kvar då :/
men har jag det är mitt mål att ta medalj på SM (hoppas iaf :s)




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback