allt möjligt!

hejhej :)

har varit hos bella idag och igår :) hittat på en massa kulit :P red även hennes ungis igår, camelia :) hon var finis :)

igår red jag pommac i paddocken, sista dressyr passet innan tävlingen. gick superbra :) han var aspigg :p gjorde alla möjliga saker som ingår i programen :) slutorna sitter fint nu, kanske ska starta nån AP1 snart? vi får se om det finns "tid" för det.
allt gick jättebra och det känns super inför tävlingen :)

pelle vilade igår eftersom att han hopptränade i tisdags :) idag red jag han på galoppbanan :) galen panna :P pigg och fin var han iaf :) gjorde en massa övergångar på slutet och dom blev jättebra :) han kräver lite tålamod det lille pojken :p

pommac gick också på galoppbanan idag :) han var pigg så jag vet inte vad XD men det bådar bara gott inför tävlingen :p travade och galopperade bara runt :p inte så mycket att säga. han var iaf jätte pigg och fin :)

pelle ska ridas ut imorgon sen ska han fixas inför tävlingen på lördag. tror jag hoppar att knoppa, räcker med att knoppa en på en helg tycker jag ;) tycker det är rätt drygt att stå och knoppa XD

pommac vilar fre, lördag så han är så pigg som det bara går på tävlingen :)

nu ska jag titta lite tv sen blir det sängen, är riktigt trött *gäsp*

ha det fint ;)

Kommentarer
Sandra Persson

Bengts hästsport i Veberöd har nyöppnad outlet. Köpte GPA vita ridbyxor, dom utan sydda sömmar, för 500 kronor =) 3300 i normal pris =D



2011-04-22 @ 22:33:42
Jessie wadst

omg! måste åka dit :D



2011-04-23 @ 20:52:05




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback