dagen!

hallo hallo :)

slutade kvart över 1 idag i skolan :) musen till datan laggade innan så har inte kunnat vara inne -.- aja det blev sånt bajs väder nu så hästarna ville bara in. blir alltså ingen ridning idag :( imorgon tänkte jag longera pommac och rida ut pelle :)
ska även träna volley lite grann. stukade min fot riktigt allvarligt för två veckor sen och har hade "gå förbud" ett tag :p men nu känns det bra igen så tänkte träna lite lungt :)

pluggandet gick ju sådär igår... xd så blir mer plugg idag :/
pappa köpte även en traktor igår :p han är iväg och hämtar den nu. blir säkert att vi håller på med den lite idag också ;p

retar mig något fruktansvärt på att om jag bara varit nolla i LC+5 i skabersjö hade jag blivit placerad! oooh varför red jag så till 5:an? ....

nu ska jag fixa tävlingsplaneringar till båda hästar och en ska jag skicka in till talang skåne (ska skriva om det sen)
ha det bra :)


sötast.se!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback