dagen!

hoJ!

min pappas kusin och hans barnbarn var här från 1 till 4 idag. simon red lite på pommac :p
har städat näästan hela sadelkammaren idag :p tog as lång tid.

pelle gick lite lugnt på galoppbanan idag med. imorgon ska han ridas ut :)
pommac reds som sagt lite av simon, sen red jag ett varv på galoppbanan. bara litet lugnt pass idag för imorgon är det träning med talang :) kl fem kör vi till ängsgårdens stuteri för träning :)
sen kommer pommac att ha en lugn vecka för att han ska tävla på lördag :) han tar alltid det lugnt innan tävling så att han är lite piggare :p

jag är vääldigt trött :p har varit igång hela tiden idag så att jag lägger in bilderna imorgon istället ;)
HoJ!

men här kommer några gamla bilder :p
saknar dig megan <3



pommac <3






underbara ponny <3


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback