dagens inköp!

tvättmaskinen hade dampat (hade tvättat för varmt, eller så vill inte mamma erkänna att hon satt den på fel temperatur;). )så att mina vita favorit ridbyxor hade blivit ljusblåa :( skulle köpa nya idag, körde in på hööks för jag har köpte dom där, köpte dom som reserv till SM men så blev dom mina favvisar :p men dom hade ju bara helskodda och det är det värsta som finns :o men köpte iaf en sån slick godis till pommac :p han älskar dom :D

vi åkte ner lite MEGs i svedala och skulle se om hon hade men hon hade också bara helskodda hemma :/ men jag köpte iaf en tävlingströja, vit såklart som man kan ha under västen om det är för varmt för att ha kavaj :) den var superskön :)
köpte även ett par nya vantar :)

lite annat hängde med hem idag som behövdes :)

sånna dära vantar fast dessa är ju dock sönderklippta -.- :p

<b><i> Small Horse Likit Refill </i></b>sån här fick pompe idag :) fast i äpplesmak :)

meg frågade om vi ville ha GPA ridbyxorna men mamma tyckte dom var lite dyra :p men vill verkligen övertyga henne! vill ha dom såååhäär gärna !!! så snygga och sköna!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback