dagens ridpass, pelle

red även pelle på galoppbanan, eller jag skrittade och travade lite i paddocken först, gick inge vidare :/ han drog åt höger hela tiden, jätte jobbit. kunde inte riktigt komma fram till varför.

jag gick ut på galoppbanan sen och där var han superfin :)
han har ju världens underbaraste galopp :D red också två hela varv runt efter att jag ridit fram lite högst upp på banan :p.

vilken underbar känsla det var att dundra upp för packen med honom, han verkligen älskade det också :)

jättenöjd med honom på galoppbanan, mindre nöjd med honom i paddocken men det var inte "meningen" att jag skulle rida där så det kan vi skita i :p

kommer rida lite på galoppbanan med honom nu så att han får ännu bättre kondition och mer muskler :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback