gårdagens ridpass med pommac :)

Typ: bommar i paddocken
Tid: 30 min
Övning: några olika sorters bom övningar.

Mål/styfte med ridpasset:
få bomarna att "komma" inga konstiga hopp över bommarna :p. att han skulle vara avslappnad och ha en lugn takt.
Vad gick bra:
allt :D bommarna gick super :) han är så härlig han kan nästan allt :p han är så fin att rida, det är helt underbart så fin min lilla ponny har blivit :D tänk att det blev en elit dressyr ponny av honom :3 <3

Varför gick det bra?
för att han är helt underbar :D det går alltid bra nu men jag vet inte riktigt vf XD <3

Detta kan förbättras:
inte mycket faktiskt, eller jo det finns det ju säkert men inte vad jag tänker på :)

Hur jag ska förbättra det:
-

Nästa ridpass: idag blir det lite galopp på galoppbanan :p om han inte blir helt rädd från blåsten.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback