no tiime!

hej hopp :)

har ingen tid att skriva här :/ måste plugga satan i gatan nu :p
fick longera idag för att klockan blev så mkt och det var volley. foten kändes bra så jag ska spela DM på lördag.

imorgon rider jag lite bom övningar med pommac och pelle rids ut :)
kl 7 imorgon är det grön kort kurs också alltså helt "fullbokat" imorgon också xd
iof. är nästa vecka värre den ser ut såhär:
måndag: träning talang skåne
tisdag: hoppträning
onsdag: mamma ska på hoppmöte vilket innebär att jag måste skynda mig JÄTTEmkt med hästarna, fast om jag inte har så mkt att plugga hinner jag skriva mkt på kvällen :)
torsdag: utvecklingssamtal -.- typ 17.10 (världens sämsta tid!)
fredag: bada, knoppa och putsa. + banbyggning i skabersjö.
lördag: tävling med pommac i hässleholm
söndag:tävlingar i skabersjö + att "vår" galopphäst ska starta på jägers, vet inte om jag ska till skabersjö eller till jägers. saknar att vara på jägers ;/

ooh gud hellt stressigt :p plus att hästarna måste hinnas med varje dag :p

aja nu ska jag plugga till SO provet -.- :(
hejdå :)



Skabersjö-ryttaren Jessica
är uttagen till Talang Skåne!



detta ligger ute på skabersjös hemsida :p jag e sån kändis vet ni ;) naat :p

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback