rubrik är svårt att hitta på ibland...

hejhopp :)

idag har jag och pelle bus tävlat i trolleholm :D
han var jätteduktig och fin idag :)

LC: dubbelnolla men utanför plac. han var jättedutti :) fick typ två språng där vi kom rätt långt ifrån men hängde med rätt bra så han fixa det finnemang :D :p han har så stor galopp så det känns som att det går mycket fortare än vad det gör så jag red hemskt långsamt i omhoppningen XD piiiinsamt :p

LC+5: dubbelnolla även här :) han var jättefin :) kom inte igång så bra till ettan så kom lite nära och det var linje så kom nära på tvåan också :/ sen flöt det på jättefint :) red lite fortare i omhoppningen här iaf :p vet inte riktigt hur han är i alla lägen än men vi lär känna varandra mer och mer för varje dag :)
blev trea i denna klassen :) super glad blev jag :p

duktig ponny! <333
film kommer på måndag för idag orkar jag inte och imorgon ska vi ha påskmiddag. blev inte idag eftersom att jag ska tävla imorgon också :)

har gjort vid pommac idag blev faktiskt nöjd med knopparna :) allt är inpackat i bilen och klart, skönt!
pommac ska alltså starta i hästbhagen imorgon nationell LA.4 och LA:2 precis som förra helgen. har fyra timmar mellan klasserna! :/ men vi ska lösa det på något vis :)


ha det gött och glad pöösk :D



debbra :)
lite eftergift jotack jag vet...

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback