stressig dag!

hej :)

precis som rubriken lyder har det varit en stressig dag :p jag har precis kommit in ifrån stallet. ska snart gå och duscha och sen tror jag faktiskt att jag går och lägger mig, trött efter dagen ;)

kom hem 5-10 över fyra från skolan -.- slutade 20 i tre :o och skolan säger att inom en timme efter att man slutat ska man var hemma men nej så är det aldrig typ :/ förutom att jag och sofie har tjatat oss till att få gå tidigare så vi hinner hem innan typ midnatt på tisdagar och fredagar ;) haha :p
nog med det :p när jag ätit och sånt var det typ 5 minuter tills mamma skulle komma hem så jag tyckte inte det var lönt att gå ut till hästarna :p min mosters man kom sen och hade något papper med om massa historia bakom vår gård, ändå lite kul :) :p
hehe den första som köpte vårt hur köpte det för 3833 rikstaler xD

pappa blev hungrig efter det så att vi åt mat. direkt efter det gick jag ut i stallet och strödde sen in med hästarna och ut och rida båda innan det var mörkt :p
pommac blev bara riden i ca en halvtimme för att jag red pelle ganska länge för att verkligen rida igenom honom.
pommac är så himla välriden nu så att han är lixom perfekt alltid när man hoppar upp så det tar lixom inte så lång tid innan man kan börja göra det man ska :p

pelle däremot är inte lika välriden i dressyren. han börjar bli riktigt fin nu men där är en bit kvar :) men det är en otrolig skillnad på honom nu och när jag fick honom :3 oooh gud längtar tills han lugnar ner sig liite till då kommer han att bli super!! :DD
tänkte be mamma ta bilder till helgen på honom så kan jag lägga ut "före och efter" bilder :)

nä gud vad långt det blev :p
nu ska jag skriva om ridpassen och kanske slänga in något annat inlägg :)
ni får ha det bra :)
max stil är sötast :D <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback