tävling med pommac!

tävlade ju i hästhagen i söndags med pommac :)
öresundsspelen hettetävlingen.

red en LA:2 och en LA:4

LA:4
red denna klassen inne. han kändes lagom pigg på framridningen och fin :) blev lite segare inne på banan men det har varit tuuusen gången värre :) hade en galoppfattning så blev lite tidig annars var det nog ingen större miss vad jag kan minnas nu :p var nöjd efteråt, hade ju klarat det sista momentet när man ska fatta galopp från ryggning på medellinjen som vi missa på sist ;) nä men han var fin och jag var nöjd :)

fick 66.6 % och VANN :DDDD första nationella segern :) vann dessutom med tre % :)
så happy jag var :p
fick 270 kr rosett plackett och ett jättefint täcke :)

LA:2
red denna ute. han hade stått väldigt länge i transporten (hade han ute tre gången men ändå) han var ändå jeeetapigg på framridningen :) kändes jättefin :) sen fick vi gå bort till banan 6 min innan jag skulle starta och där kunde vi bara skritta runt så där han han dö :/ han var segare inne på banan denna klassen men det har varit värre :p hade samma miss som i A2 förra gången, att han inte ville fatta galopp vid domarna direkt. fattar inte varför. annars var det väl godkänt men inte ALLS lika bra som förra programet :/

trodde inte jag skulle bli placerad här. fick 64 eller 65 % men jag VANN ÄNDÅ :DDDD jätteglad igen såklart :P
fick 270 kr rosett plackett och täcke :)

två nationella kvar sen är det sm :DDD längtar :D

pommac är bäst, ingen protest ;) <33

pommac med rosetterna och sitt fina täcke som dock var jättestort :p men då kan pelle ha det sen :)

hästhagens logga på och sen står det öresundspelen.
på andra sidan står det nått om sjöhagen wear :p

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback