tävling! :)

tävlade idag med pelle i skabersjö :)
LC'
ett pet på 6:an :/ kom tyvärr i korsgalopp i svängen så jag hann inte rätta till den. hade ändå bra balans i galoppen och kom rätt till hindret. ändå så trampade han om och rev :/ gjorde väl det för att han gick i korsgalopp, annars gick det bra :)

LC + 5 ett pet på 5:an ... red helt idiotiskt till det hindret -.- fattar inte vad jag tänkte med :o tryckte in han i hindret nästan :( duktig pelle som hoppade ändå :) annars kom vi lite mer perfekt till hinderna i denna klassen :) hade jag inte gjort den missen så hade jag varit nöjd med mig själv :p är iaf supernöjd med pelle :D

han var jätteduktig iaf :) film kommer nån gång XD
nu ska jag titta på tv och sen ska jag väl sova :)
natti! :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback