dagen!

hejsan :)
har kommit hem från skolan för en stund sen :)
åt lite sen gick jag ut och gav pållarna mat, mamma hade gjort allt klart i stallet :DDDDDD
nu sitter jag här.
skolan var rätt chill. men engelskan var ju bara bäst :DD hade gunsan XD alltid så kul på hennes lektioner XD
elr ja lektion och lektion .... XD
hello i´m gun i´m gonna shoot you baam headshoot! XD
när mamma kommer om en timme typ ska jag rida pelle :) sen blir det volley i 2 timmar tror jag :)))
ska försöka skriva några inlägg till. men vet inte vad jag ska skriva om ? säg vad ni vill jag ska skriva om! ngn kan väl säga? ändå lite konstigt att ingen av dom faktiskt ganska många läsare jag har ändå, inte kan skriva xd
hejhopp :D
vår sista tid tillsammans ska bli underbar! <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback