dagen!

hheejjj :)

kom hem för en timme sen har ätit och kollat på extreme home make over :) skolan var lugn idag :) men försov mig -.- XD men tur att vi börja halv 9 idag så jag hann ändå men jag fick gå :OO hitta inte min cykel -.- men det var as jobbit att gå för det är värsta stormen och jag höll på att blåsa bort hela tiden :O jag är seriös :P

aja väl i skolan hade vi engelska först och gunsan :DD alltid lika roligt XD hehe läste på till so "provet" istället som alla andra XD

sen hade vi sånt wb so prov och det gick nog bra :)

sen hände inte mkt mer roligt :/
roger körde hem mig :D tack!!

ska ut och ge hästarna mat nu och mocka. sen ska jag rida pommac lite :) om vi inte blåser bort -.- sen blir det us årsmöte :)

ciao!

jag göra sånna streck för att det går inte att hoppa ner en rad :O :(( måste fixa det!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback