dagen!

hejsan hoppsan :)

dagen har varit shill :) inte hänt något särskillt :/
pappa hämtade mig och sofie <3 hon kommer imorgon :))
när jag kom hem åt jag och sen gick jag ut och strödde sen tog jag in pållarna gav dom lite hö och putsade grejerna jag skulle använda sen red jag lillfis :) skriver om det snart.
pappa är och hämtar mamma nu sen blir det ut och rida pelle tror jag :)
sen blir det en lugn kväll :) sofie kommer imorgon :) på kvällen blir det släktkalas :) sover till söndag då.

anders ringde precis och fråga om jag ville vara med på c-lags matchen imorgon :) klart jag ville men det var halv 1 i ystad och vi skulle tydligen någon stanns + att vi ska ha kalas och sofie ska komma! :(( får nog för mamma och pappa ändå men sofie lixom såfall får hon komma efter om hon tkr det är okej.

ha det!
nysning XD
söt :P

Kommentarer
sknd

ja jag kommer när du är kvar :FD





2011-02-11 @ 20:08:18
sknd

ja jag kommer när du är kvar :FD





2011-02-11 @ 20:08:56




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback