dagen, igår, idag!

hejhopp :)

hann inte skriva någonting igår :o
men igår vaknade jag vid 9 gick ut till hästarna 10 och red båda. sen åkte vi och hämtade vårt nya släp som vi köpte igår då :)
sen hem igen och mocka, mamma och min moster skulle snacka om något till årsmötet hos dom så hängde med dit. blev att jag sov där också så därför jag inte hunnit skriva. vi tittade på how i met your mother hela kvällen/natten..

idag vaknade jag vid 10 hos kusinerna. gick ut och släpte ut hästarna, sen frukost och how i met your mother igen :3. efter typ 3 avsnitt gick vi ut och mocka, efter ett tag kom morfar och skulle kolla om deras föl hade en hovböld, han var så snäll så han körde pb till sandra så skulle han igentligen kört mig hem också men jag stannade hos dom så hämtade mamma mig sen vid halv 4. kom hem och skulle igentligen bara skrittat hästarna men var riktigt seg så dom fick vila och jag sparade krafterna till volleyn. volleyn gick riktigt segt i början :o var jättetrött, det var typ dom andra också >.< aja sen på slutet gick det hyffsat :)
nu har jag precis duschat och nu ska jag skriva lite inlägg sen blir det nog sängen är riktigt seg...

ha det så bra så :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback