dagen!

hejsan hoppsan :)
har varit hemma en timme nu. sluta halv två och var hemma tre :O buss....
har strött stallet och gett pållarna mat. försöker komma på nått bra att skriva här... ni vill ju inte säga vad ni vill läsa om :( det är ändå ganska många som kollar men iiingen kan kommentera? :P :o
aja ska hoppträna med pelle kl 6 så måste ut och putsa snart :) blir bar lite lungt idag för det är första hoppträningen på jag vet inte hur länge x) kaaanske blir en film från iphonen sen då laddaren till kameran rymt XD
ska försöka hinna göra nått inlägg till.
hejdå :)

Kommentarer
jessica andersson

sv. jadu.. ;) skriv ett trevlig kort inlägg om mig o min blogg så dyker det upp en länkning till dig på min blogg ikväll ;)



Blogg: http://jessiejump.blogg.se/
2011-02-01 @ 19:30:41




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback