dagens ridpass!

red bara pommac idag för han inte rida pelle innan volleyn men mamma longerade honom och det är bra för då sprallar han av sig ordentligt :) han är så snäll så han bockar inte så mycket när man rider :3

red i allafall pommac :) red lite barbacka på galoppbanan och i paddocken. skrittade och travade först på galoppbanan det gick bra :) ställde inga krav red bara lixom :p tog även lite galopp på galoppbanan :p han var piigg :) det gillas! gick sedan in i paddocken och tog lite mer galopp :) skrittade sedan av lite runt galoppbanan igen :)
mycket roligare än så var det inte :P men han är så söt min lilla ponny jag hade ingenting i handen idag han fick gå hur han ville :p men han går nästan i tävlings form ändå xd men när jag började trava första gången så blev han helt paff och bara meen ska du inte hålla i mig ? :p han stannade lixom upp :p hhahahah.

det blev ett bra mysigt ridpass :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback