gårdagens ridpass!

pompe:
skrittade ut en runda med mamma, han kändes väldigt pigg och fräch. sen gick jag in i paddocken och red. han var pigg och framot fick jobba lite för att få igenom sidorna men det gick tillslut. han ville hela tiden skuta in rumpan i vänster varvet, tog lite tid att få han att sluta. efter det blev han riktigt fin :) traven var fin, gjorde super skänkelvikningar, öppnor och några slutor : ) sista galoppen ville jag inte sluta med :p heeelt underbar kändes verkligen som att sitta i en soffa :DDD gilla! :p
brraaaaa ridpass :D

pelle:
började med att skritta lite på galoppbanan men det var ju bara att glömma, här skulle det vara galopp direkt.. typiskt pelle xd gick in i paddocken och började trava men det var fortfarande helt omöjligt, han skulle bara galoppera. fick travat typ 7 min så sen gick jag över till galopp. han fick rasta av sig lite eftersom att han var så extremt pigg. så blev väl inte så mkt ridning så mest avrastning :p
men gud vilken underbar galopp han har :D
hyffsat ridpass :)

hejdå:), nu ska jag ladda upp en bild på nya släpet :)
visst ja mamma tog en massa bilder :) dom kommer imorgon, orkar inte idag xd

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback