home sweet home :)

jaha då var man hemma igen :) har varit på ikea med mormor och morfar :p åt köttbullar och pommes :DDD yummiie! sen gick jag och mormor och handla lite och morfar satt kvar och drack kaffe :p handla lite ljus, twix, gräddsås, choklad och snören :p
stack en runda till öob också, hahaha morfar hittade blommor han tyckte mormor skulle köpa så han tog hela den vangnen med blommor och körde runt med xd sen stannade han den så fortsatte den att rulla xd oohh gud han är inte normal :p sen hade han bry med att han skulle handla dynor xd till vad vet jag inte :p mariekex skulle han också ha, leta i hela affären efter dom men dom var slut :p hahah sen handlade han sånna fitness flingor xd han hatar typ fullkorn så jag sa att där var det i men han bara jaa det blir säkert jättebra :p ooh visst ja på ikea så sa han att han skulle ha läsk mormor bara läsk?, det brukar du inte dricka han bara nä men jag ska ha läsk nu, vi bara okej så vi tog läsk till honom så sen han bara nej jag ska ha mjölk xd ahhahahaha ooh gud jag dör :p

asså herregud det går inte att ha tråkit med min morfar och mormor :p <3

ja har alltså precis kommit hem :) ska byta om nu och gå ut och ta in pommac, ska rida han. sen ska jag rida pelle och sen ska mamma och jag ner till meggie och handla vovvegodis :p

ha det bra sålänge :d

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback