var blev tiden av? :O

hej det var länge sen :O!

tiden har bara försvunnit! tisdags hann jag inte skriva mer för att det var us årsmöte!
sen igår var det volley hela kvällen så då hann jag inte heller!
men får väl berätta lite om vad som hänt.

us möte: ja kom dit då och åt lite tacos :d gott! sen var det då årsmöte :P bytade ordförande då vår förra ordförande skulle avgå. men den nya blir säkert också jättebra :) och nu är jag med i us också :) ändå kul att ta lite ansvar och såhära. sen snacka vi massa annat också :p sen blev det jättegod efterrätt och sen hem! :)

Igår: ja igår kom jag hem 4 typ och sen var det ut i stallet och rida pommac :) (berättar om det sen) sen direkt till volleyn. hemma halv nio typ sen äta duscha och allt sånt sen läxa -.- så hade inte tid att skriva något :/ måste göra lite tidsinställda inlägg nu.

ha det fett gött! ;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback