?

hejsan svejsan ;)

har varit lite seg idag :p
red goschen vid lunch. det var inte riktigt hans dag idag. han var lite tjurig. ryckte i tyglarna hela tiden i skritten och ibland på drog han upp huvudet och blev typ okontaktbar. var väldigt okonsentrerad idag. sen hade han väldigt svårt för att gå rakt fram, bogarna åkte hit och dit.
han gjorde iaf två superfina fattningar och gick fint när han inte höll på med det jag skrev där uppe :P
träning för jag på onsdag så får vi se hur det går:)

sen åt jag och badade :p efter det red jag pelle. som gick jättefint i skritten och traven, som vanligt. gick bra till en början i galoppen sen blev han lite vä pigg och jag trodde inte jag skulle få stopp på honom ett tag XD det låste sig lite där :p

pommac då. han fick bränna lite fett idag ;) travade för ett varv och sen blev det totalt fyra varv galopp varav två av dom gick han fort. han var jättepigg och fin :)
ahahha en gång när jag skritta så började jag närma mig långsidan och då j*klar ville pommac iväg så han la in en sån bock XD jag var inte als berädd, han brukar bara gör sånt när jag vänder. hahaha aja jag satt lätt kvar men blev lite förvånad XD

badade igen sen... käkat och sånt nu.
imorgon är det jobb! :O


skulle lägga upp bilderna nu men det går fortfarande inte -.- ...'

hejdå :)


Gratisbild på Tummen ner
till att blogg.se inte fungerar som det ska...

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback