falsterbo idag!

hoj! ;)

idag har jag och mammi varit i falsterbo :) vi har gjort så nu i två år att vi åker dit den första dagen när det är fritt inträde och kollar i alla butiker. alla utställare är ju inte där men dom flesta. kollade lite på sjuårs championatet och såg en hingst som var jättelik pelle! :) john hickey red. samma färg, deras gångarter var väldigt lika samt hopptekningen. denna höll också på lite med huvudet ibland när den ville framåt ;) hahahah.

köpte lite grejer idag bla. två ridbyxor, varav ett utav dom var ett riktigt klipp! :)
har fotat så tänkte lägga in det sen.
köpte allt själv förutom dom vita ridbyxorna för det behövde jag verkligen ett par nya. i och försig behövde jag dom andra också men skitsamma :p men nu är jag nästan pank :( hahaha har typ 300 kvar:p men jag ska jobba på måndag, money! vet inte hur länge jobbet varar dock :p

blev ingen ridning idag.... det åskade så tyckte det var lite onödigt att ge sig ut..
pommac spelar ingen roll om han vilar en dag extra dag men pelle blir så himla pigg :p

ja här åskar det och jag sitter med min ena hund maxi som är livrädd för åskan. han skakar som en dåre den stackarn! han kom springade när det börjad mullra. är ingen av oss i familjen springer han in i duschen eller hoppar ner i badkaret! fråga mig inte varför xD
nä nu får jag ge han lite godis, det muntrar alltid upp! ;)

ska försöka få en bild på blixten :D om jag nu lyckas... XD
//jessie



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback