falsterbo inköpen hittintills!

äääntligen kunde jag ladda upp bilderna ^^

vita µberskönd ridbyxor ifrån charlies eget märke! jättesköna var dom verkligen :) och tunna(Y) 599kr


vitt glen gordon schabrak, skit snyggt!! 440kr ifrån lyckås. blå/sliver passboal.


snygga och skitsköna ridbyxor ifrån gersemi :) 1499 kr från början köpte dom för 499! dagens klipp!! :)





pannband ifrån charlies i regnbågsfärger. 199kr. falskt:P men det glittrade as mycket så därför köpte jag det :P tror jag kommer köpa fler :p sverige iaf.


riktigt nöjd med mina köp :)

nästa gång jag är i falsterbo ska jag köpa kl strumpor, fleece lindor, ett bett, pannband, magigbruch kanske? ska även se om där finns några john witaker kavajer kvar. dom såg så fina ut :p


ridbyxorna ser lite cp ut på bilderna men orkade i ta på mig dom... x)
sammanlagt 1750 kr.

Kommentarer
Hanna Dalhusen

SV: nej det tror jag inte, tror bara det är storhäst :-P



Blogg: http://dressyrteam.blogg.se/
2011-07-06 @ 09:40:07
jessiewadst

jaha men du är ju med på ponny, väl? :P



2011-07-06 @ 10:35:36




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback