favorit ponnysar - dressyr.

tänkte skriva vilka hästar jag tycker bäst om inom dom olika kategorierna.

kat. B
såklart älskar jag ju min pommac och tycker han är fin.
men monty är riktigt fin :) har superbra gångarter! när han blir mer rutinerad kommer han bli gryyymt bra :)


kat. C
kan inte annat än säga Casio rp 141 :) ytterligare en ponny mer bra gångarter (oj jag snackar ju om dressyr nu xd). sjukt bra helt enkelt och snygg!

filippa och casio på sm i vansbro förra året :)


kat D
Top Nemo! helt min typ av häst! skit fin helt enkelt :)¨
och vilket jobb josefine har gjort med honom!






Kommentarer
jessica

jättefina hästar det där ! :)



Blogg: http://jessicahagstrom.blogg.se/
2011-07-26 @ 23:06:43




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback