ganska mycket att göra idag..

yees, jobbade bara en timme idag, vaddå skönt? XD 7-8. har vilat lite och snart ska jag ut och klippa allt gräs på gården tror jag. brukar ta drygt 4-5 timmar så får se om jag tar allt idag. sen ska jag bada pellebus :)
kl tre ska vi vara hos vet.

sen ska jag harva och vattna paddocken. för att ikväll är det ju träning :)

vi högg gräset igår. klipparn kommer inte åt allt så jag ska kasta in det gräset i hagen och får pengar för det :) vet dock inte hur mkt... som vanligt då XD
kommer kunna handla mkt i falsterbo... hoppas jag XD vet inte alls vad jag får :p

nä nu får jag göra något vettit!



hittade en gamal bild på datan. en av mina favorit galopphästar som morfar haft.
som såldes till danmark som hopphäst, blev/är riktigt duktig :)
duktig som galopphäst också :) en av dom första hästarna jag satt på.
clannis mannen!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback