hippson cup!

jag är med i en cup som heter hippson cup. man registerar sina resultat på hippson. efter vårens tävlingar får dom fem bästa priser. alltså dom fem som samlat flest poäng under våren. imorgon avgörs det och jag ligger på femte plats och det är som sagt 5 som första som får pris.
så hoppas ingen går om mig!
har blivit trea två gånger förut.

en jättekul tävling faktiskt :)

RyttareHästKlubbPoäng
Malin Lönn American Dollar Högbo RK 90
nikky sejrbo Mia Matilde Klippans RK 90
Ella Viebke Daylight Sjövillans RK 90
sanna gustafsson Oldeberts Valentino Ljungby RK 84
Jessica Wadst Pommac Skabersjöortens RF 78


Säsongsvinnare 2011
Samtliga säsongsvinnare 2011 (vår och höst) får motta ett exklusivt set bestående av vinnartäcke, rosett, plakett och fina hederspriser. Även 2:an till 5:an får rosett, plakett och hederspris.

Kommentarer
CEZZii

Hej! Vill du bli dagens blogg på min blogg och få mer besökare? Gå in på min blogg och kommentera "jag är med" i inlägget "bli dagens blogg" för att vara med & tävla! ♥



Blogg: http://cezzii.blogg.se/
2011-07-02 @ 02:30:43




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback