jobb för dagen=klart!

så nu har jag jobbat klart för idag :)
blev bara drygt två timmar för sen började det regna så då sket vi i det :p
ska jobba typ 4 timmar var dag nu i veckan.

stallet är klart så jag har inget att göra :DD sova? mja vet inte kanske .p

båda pållarna ska ridas senare när mamma kommer :) pommac kanske går lite lugnt på galoppbanan idag. får passa på att rida där nu när det är så bra underlag :) om det inte regnar allt för mycket rids pelle ut, till en början i allafall.

nu är hippson cup avgjord och jag blev femma :D så snart kommer det hem pris :)
pommac och jag har bara tävlat 8 klasser iår och har blivit placerade i 5 klasser. dom flesta så är med i hippson tävlar jätte mycket :p

nä nu ska jag se om det äntligen går att ladda upp bilder!
/jessie






Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback