pelle har hoppat ;O xd

var i rid huset och hoppade några små skutt. han var gaaanska pigg ;) så höll lite mer i honom idag så han inte skulle dra i väg för mycket. gjorde massa övergångar för att få han att lyssna bättre. funka bra. måste göra typ 14396835 st per ridpass känner jag.. xd

var varit iväg med pommac idag kommer en text om det, tyckte synd om pommac, han fattade ingenting men blev inte så rädd som tur va :)

har två filmer på pelle från idag, dom kommer senare :)

måste bara säga att vi har ny data och den är supersnabb :D gilla!


pelle i trolleholm :)

tur hästen hoppa upp sig när jag klantar mig ....


bilden som var med i ridsport när vi vann b ponny klasserna ena dagen på öresundspelen :) dock ser det ut som att han inte går i form...


denna är finare tycker jag, synd att jag tar ett tygel tag bara :/

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback