pelle idag.

skrittade först ut en tio minuter. sen gick jag in i paddocken. målet var att få honom att slappna av och ta ut steget lite mer. även få honom att söka sig neråt. riktigt nöjd idag :) han var stadigt i formen hela tiden och lyssnade bra. även galoppen börjar bli riktigt fin nu :) red inte så himla länge. slutade när det gick bra. han hoppade ju lite igår så tog det så lungt eftersom att det var så länge sen han hoppade.
det artar sig! ;) säger man så? :s

mamma tog några bilder i regnet idag därav suddigheten ... hahah
sen är ju min sits hemsk :(( usch måste börja räta upp mig iaf..










vad gör jag igentligen? :o









lätt i handen!



visst börjar han bli fin :)
dock rider jag som en kråka på bilderna :((

pommac skrittades ut 20 min. sen travade vi i paddocken lite. kändes superfräsch! härligt!

Kommentarer
Frida Fransson

fin ponny! :)



Blogg: http://dressyrteam.blogg.se/
2011-07-24 @ 11:31:39
jessiewadst

tack :)



2011-07-24 @ 19:36:25




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback