updaten ärlikamed sämst at the moment!

ja så är det XD
men ni vet jag jobbar och sånt duktigt nu ;) jobbade 8 till 12 idag sen cycklade jag hem (30 min)
sen var jag sjukt trött, skit jobbit att gå där hela dan.

har badat och solat lite men inte mer:P nu ska jag strax ut och mocka för att sen rida pelle. pompe vilar idag.

imorgon är det träning för jari här hemma :) bella ska också träna. rider först goschebosch och sen pommiie :D
sen tabbade jag ju mig lite genom att tro att det var tävling denna helgen så jag har ju planerat pommacs ridning utifrån det XD aja skitsamma :P

nä snart börjar mamma skälla på mig om jag inte går ut ;)
hoj!




Kommentarer
CEZZii

Kul att du är med & tävlar ! ♥ Vad händer idag?



Blogg: http://cezzii.blogg.se/
2011-07-05 @ 20:54:09




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback