dagens ridpass!

började med att rida pommac på galoppbanan, gick bra! han är helt knas så fort jag ska vända :p han sticker iväg men så håller jag imot och då reser han sig, vifftar med frambenen och hoppar åt alla håll och kanter XD sen när jag släpper han sticker han iväg XD han är söt min lilla ponny :) han var pigg och fräsch :)

pelle skrittades och travades lite idag. kändes superbra :) lyssnade jättbra på mig och tog bettet jättefint :) han kändes jättefin i traven också. han är en helt annan häst nu :) hoppas det håller i sig!
jag log och mös med han innan jag red också :p han låg och sov i boxen när jag kom så jag gick lungt in i boxen och han låg kvar så jag mös med han en stund innan han gick upp :3


nöjd med dom idag :) imorgon blir det träning ist. jari kunde inte idag. men jag rider bara pommac för att gochen skulle vacc. på dagen.
på söndag är det nationellt i sösdala. LA:4 och LA:P0 tror jag det var :p oj... jag måste plugga AP0 :p har inte ridit det på så länge så att jag inte kommer ihåg det.... XD

nä nu är det snart middag :)

ska be mamma fota imorgon. så längesen det blev nya bilder.

såhär höll lillen på idag :p fast dock mycket högre XD 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback