goder eftermiddager ;)

efter lunch kom morfar och kollade pommac, vi böjde han som en check inför SM. allt var superbra :) skönt!

sen red jag pelle också när morfar var här så att han kunde säga vad hna tyckte om hur han rörde sig nu, och han var nöjd :)bra det med :)

han är verkligen fin i skritten och traven nu. det var ett bra tag sen han galopperade :p idag var andra gången han galopperade lite grann. han går fint hela tiden men när jag ska sakta av drar han upp huvudet lite väl mycket ibland och tjurar imot lite för att han vill bara galoppera fort XD men det blev någon bra avsaktning på slutet :)
det har ju tagit tid att få skritten och traven såhär bra så förhoppningsvis kommer det i galoppen snart också :)
annars kändes han superfin :)

efter att pelle var färdigriden och svampad gick jag och tog ett dopp i poolen :P sjukt varmt idag! visserligen bara 18 grader i poolen då men det var skönt :) :p

efter det mockade vi och sen red vi ut på pommac och sune. han var fin och på fältet samlade jag mycket i galoppen vilket gick super :) provade att göra lite galopppiruett vilket gick bra :) han gjorde några korrekta steg :)
han var lite trött men inte konstigt i denna värmen!
nöjd med lillen idag :)


imorgon blir det kanske träning för jari med goschen :)
nä nu ska jag ut och bada :DD
chao!



goschen på talang träningen, han var livrädd för kossorna framför han :P

bild från juliasjostedt.wordpress.com

Kommentarer
Isabelle

Fin blogg!



Checka gärna min och var med i dagens blogg om du vill,



kramis!



Blogg: http://lutenn.blogg.se/
2011-06-27 @ 19:10:57




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback