hatar rubriker...

men haj :)

har precis ätit lite jordgubbar som vi köpte påväg hem på från sösdala igår :) Visst ja:P jag tävlade igår :P
nationellt i sösdala då ja. La:2 och LA:P0. Red ap0 först och jag tyckte det gick rätt bra och var hyffsat nöjd. men det var ju inte domarna, eller alla domarna ska jag säga. hade 68% av en tror jag det var. slutade iaf på nästan 65% och blev 4 tror jag :p men det gick inte till som det borde i bedömningen så det skiter jag i. tråkigt när det är så bara.

i a2 var det sjukt kvavt när jag red och pommac dog totalt.. det regnade hela skrittprogramet men sen slutade det :P gick skit tyckte jag och det stod hela tiden i protokollet, tappar bjudning. nä med nån gång gjorde det. hela skritten gick skit eftersom att han var jätteseg och då blir han kort så det drar ner supermycket. fick ca 64% och blev tvåa. dömd etta av en domare iaf. var inte alls nöjd med ritten så får vara nöjd med andra platsen :)

pelles feber har blivit bra igen och han skrittas och travas dagligen. han kändes uuunderbar i fredags :D men idag var han superpigg och jag har fortfarande inte kommit på hur man ska få han lugn. gick bra i skritten men traven var skit. kändes som att sitta på en shettis xD får hoppas han är lugnare imorgon :)

idag har pommac vilat och imorgon ska han ridas ut tsm med sune :)

vi hörs :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback