i´m back .. :p

hallåå!

har ju varit midsommar och allt nu så df jag inte skrivit ngt.

bella var iaf här på midsommar. dagen efter var vi och grilla med kusinerna. sov hos dom till idag.
vi var på ikea idag och var hemma ganska sent så det blev sen ridning idag men jag red båda :)

pommac gick lite dressyr i paddocken gick bra men han knasade sig lite (:P) när spöet flyttade sig även om jag inte rörde vid han så fick släppa det. är ändå rättså nöjd med hur han kändes men ändå inte.. eller såhär kan vi säga jag är nöjd med han men inte helt med min insats :p

pelle red jag först en stund i paddocken vilket gick bra :) sen gick jag ut och galopperade på galoppbanan, vilket var uppskattat av pelle :p han var finis idag :)



bilden är lite felfokuserad men skit i det ;) x) från midsommar för er som inte förstod det :p


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback