sjuk.. -.-'

sjuk idag :/

har slappat hela dagen. ska försöka gå upp en stund nu.
avslutning på volleyn ikväll.
annars händer inget annat.

fem dagars ledighet framför mig nu :) två veckor kvar tills vi slutar, nice!

longerade pommac igår, han var fullkomligt galen! såfort jag hade stängt paddocken och gjort allt klart släppte jag ut han på volten och en sekund senar drar han iväg i världen galopp rakt fram, brallar som en dåre och rycker hela linan ifrån mig han springer ett varv och jag ställer mig vid utgången för att få stopp på han. men han springer i full karriär imot mig och tänker inte stanna så jag får kasta mig och sidan och sen var pommac ute ur paddocken.... där sprang han runt och visade upp sig och så fort jag skulle fånga han smet han igen .... busiga lilla ponny x)

han är i allafall pigg och glad :)
gick bra efter det :p

nä nu ska jag pallra mig upp ur sängen! ni får ha det bra :)
liten tjock hest ;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback