stranden.

men hej :)


red goschen imorse. var väldigt varmt så det blev mest skritt, trav, bara lite galopp. arbetade mycket i skritten idag. ville få han lite bättre mellan hand och skänkel. han knäppte av stundtals men det blev bättre :) sen är det dom där bogarna :p så fort jag inte håller efter dom så smiter dom utåt ;) hahah nä men han lär sig :)
red på nytt bett idag också så tar ju lite tid innan han vänjer sig vid det. han har tidigare gått på gummibett men det får man ju inte rida på i dressyr (vilket är sjukt!) så nu får det bli ett vanligt tredelat :)

sen när jag kom hem så hade morfar ringt, det var dags för stranden ;) så jag hoppade i poolen snabbt och svalkade av mig sen åkte vi till kämpinge. det var varmt när vi körde men när vi kom dit var det ingen sol.... hahah vi bada i en timme typ, åt bullar och sen började det blåsa jättemycket så vi åkte hem XD det blev gaaanska kallt x) sen var det massa fiskmåsar vid oss hela tiden, jag och philippa var livrädda...

är hemma nu och ändå rätt röd :p ska ut och mocka nu, sen mat och sen rida pelle om jag hinner. mamma skulle någonstanns :p

//jessiewadst



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback