tjabba tjena hallå, vi säger väl så ..

hallå :)

sitter hemma hos bella nu.. men bella är inte här XD hahaha hon är och hopptränar men kommer snart gissar jag :p
har precis varit på us möte.

red pelle idag, han var lugnare idag och det gick bra :)
pommac gick på galoppbanan idag, han var pigg och fin. red på remont nosgrimma vilket gick superbra. funderar på att rida han på det i dressyren, han trivdes super med den :)

sover hos bellson inatt och imorgon hämtar mamma mig vid 2 kanske? då ska jag hem och rida mina två sen är det talang skåne träning! rider goschen denna gången. pommac tävlade i söndags och vill inte nöta dressyr med pommac. han tycker det är mycket roligare och går mycket bättre om han inte går så ofta. låter säkert mega töntigt men min han går bäst då så då får det vara så :P nu är det ju inte ofta att rida dressyr två gånger i veckan, men nu när det gick bra att ta goschen kan jag lika bra göra det :)

får se om det kanske blir någon bild på goschen och mig imorgon. har aldrig sett hur det ser ut :p

ha det bra :)



bild på bella och hennes flax :) foto: jaaag ;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback