dålig uppd.!

men hejj :)

suuuuper dålig uppdatering nu men asså har inte haft tid! har gjort något alla kvällar denna veckan!
så besökarna har blivit lite mindre men lovar bättre uppd. nu :)

nu är pommac klar inför imorgon :) knoppad, tvättad och flätad i svansen och lite sånt smått. ska som sagt rida en LA:1 i skabersjö (hemmaklubben) imorgon :) första tävlingen på 6 månader :O ska bli såå kul!
alla grejer putsade också, det tog två timmar att putsa träns, sadel, stövlar och sporrar XD men är man noooga så är man :) fast jag packade och städade undan lite också men ändå :p

pelle blev longerad idag utan inspänning så han fick bralla av sig lite :)
skolan har varit lugn som vanligt :p hade musik och det är skitkul har jag kommit på :D älskar att spela gittarr :) tror jag ska köpa en eller önska mig nån gång :p
somna lite när jag kom hem men sen gick jag direkt ut till stallet så har inte haft tid att skriva.

nej nu är det tacos! :DD jum jum jum delicious! (stavning :s) :P
ha det såhääär bra för det ska jag :DD

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback