hoppträning och lite annat!

hej :)

ändå rätt roligt att ni går in och kollar även om jag har haft väldens sämsta uppdatering men jag har varit så trött :/
men ska gå och lägga mig tiiidigt idag så förhoppningsvis är jag piggare imorgon XD
skolan har varit lugn och sånt inget jätteroligt som hänt :p

idag hopptränade jag med pelle :) <3 kände redan från början att han var på tårna hoppade runt lite när jag hoppade upp men det släppte snabbt. var väldigt pigg när jag red men hade ändå bra kontrol.
började hoppa två kryss sen skulle jag komma på ett räcke på 40 cm kanske xd och han bara kastar sig åt sidan :o har aldrig gjort det för jag blev helt paff! hoppade typ 2-3 meter åt sidan så jag hamnade lite i obalans och när jag gör det blir han bara ännu mer rädd så han dra iväg och jag skulle försöka hänga kvar men han blev bara mer skraj så jag gav upp och åkte rätt in i sargen! höll på att landa mellan alla grepar :p åkte rätt hårt in i sargen om man säger så :p slog i smalbenet rätt i kanten så det gör regält ont nu och sen landa jag först på huvudet men det kändes igenting :p sedan axeln och till sist höften. fick ett fett brännsår över hela axeln så har ett stort plåster över hela axeln :p men det kostar att ligga på topp som man säger :)

fick vila lite men sen hoppade jag upp igen och det gick superbra :)
hoppade en bana på 80 tror jag men hoppade ju 1 meter förra gången. får se om jag kanske ändrar till 80 på söndag eftersom att han blev lite osäker också. men det gick jättebra sen :) rev en gång för att jag inte riktigt litar på honom än. kände att jag kom lite stort så jag krama om lite men har gör det själv så vi kom jättenära istället. så måste bli kall och låta han göra det själv. men är iaf jättenöjd med honom :3

nu får jag rida hela veckan så han håller sig lugn på söndag :p
ja han hoppade super som vanligt idag iaf :) kom bra hela tiden förutom när han rev då.

duktig liten pelle <3


pommac har fått vila idag också :O :/ inte bra alls! har vilat tre dagar nu :o
han tar inte skada av det iaf så det är tur.
pommac och jag ska på utagning till talang skåne på lördag så får trimma lite i veckan :p nä men det går säkert bra :)
han får gå ända fram till lördag nu. blir att rida ut lite och så också tror jag :)
pelle får också ridas ut lite och sånt inte så mycket trim. ska bli en sån lite rolig vecka för dom :)

nej nu ska jag göra lite engelska tror jag och sen blir det sängen :)
ha det bra :)

Kommentarer
Thessan

Hej!!! Oj oj låter ju inget roligt alls att du hade när kamp med sargen. Hoppas ändå inga allvarliga men följer efter denna luft tur...

kommer gå bra i helgen ska du se..

Detta fixar du :)



Blogg: http://www.stallpingpong.dinstudio.se
2011-03-08 @ 22:23:23




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback