tråkigt eller ? :p

VEM
Pratar du med på msn just nu? nobody
Ringde du senast? m o m 
Ringde dig senast? pappa
Pussade dig senast? fiefie i örat :( :p
Vill du kasta en sten i huvudet på? alla i min klass vet nog xd
Saknar du mest just nu? dizney, megan och vännerna!
Är din bästa vän av samma kön? Japp :)
Är din bästa vän av motsatta kön? Nope
Ska du träffa imorgon? Människor :P
Umgicks du med senast? sofie eller bella utanför skolan lix. :p
Sov du med senast? bella!


VEM
Vem är i rummet med dig? pappa och vovvarna :p
Vem fick du senast sms av? typ lillbonden :p (axel!)
Vem tänker du på nu? pelle för att han var så duktig idag :)
Vem pratade du senast i telefon med? m o m 
Vems hus var du senast i? m o ms
Vem sa du senast "jag älskar dej" till? Jadu... tror det var sofie :p
Vem önskar du var med dig nu? Många!
Vem är din favoritsläkting? hmm svårt att välja, kusinerna tex. (morfar är också rätt bra med sin kommentarer XD) men jag gillar alla :D
Vem i din skola går dig mest på nerverna? MS :p

VAR
Var går du i skolan? sveriges tredje sämsta, Centralskolan -.-'
Var är din telefon? på tv bordet
Var är din mamma? i köket och gör te typ :p
Var sover du? I sängen, på mitt rum? :s
Var handlar du mest? hmm lite överallt :p
Var fick du tag i tröjan du har på dig? H&M kanske, fick den i julklapp :)
Vart åkte du senast bil? träningen :)
Var i ditt rum är du? jag är inte på mitt rum :p


VAD
Vad åt du senast? makaroner och köttbullar :) 
Vad drack du senast? Multivitamin
Vad är det för färg på dina byxor? har inga byxor XD har bara morgonrock XD
Var är den närmaste saken som är blå? brevid mig
Vad gillar du mest med skolan? Att jag träffar mina vänner
Vad har du på fötterna? tår!
Vad är din favoritfärg? marinblå och röd kanske
Vilken film såg du senast? black swan! eller nej det var edith piaf i skolan :p
Vad hör du just nu? house på tvn


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback