dagens planer!

har varit med Bella nu i några dagar så idag vilar jag ut mig lite ;p

ska ut och göra stallet, sen ut och gå med hundarna. Pommac och Pelle ska motioneras på något vis. tror jag longerar Pelle. men vet inte riktigt vad jag ska göra med Pommac, jo jag kan ju ta med han när jag går med hundarna :) haha.

ikväll är det talang träning med Goshen, kulit!
ska försöka städa och putsa lite i sadelkamaren också, bäst att jag sätter igång!


ska det bli ett tredje dressyr SM? enligt jari blir det, haha. jag är lite mer skeptisk :p hade varit fruktansvärt kul i allafall!

Kommentarer
Julia Lahti

Okej tack vad skoj! :D Jag har lagt till dig nu, säg till sen när du lagt till mig med så är du gullig :D



Blogg: http://julialahti.blogg.se/
2011-11-02 @ 18:22:03




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback