6.45

mornmorn!

jag är klar aaaaalldeles för tidigt idag... haha.
slutar 20 över 12 idag, härligt!

ska rida eller longera Pelle idag. röra på Pommac ska jag också göra litegrann.
får se om det blir Goshen idag :)

kan passa på att ge en hiss här nu på morgonen:
den går till equipe.nu
min pappas bästavän när jag är iväg och tävlar ;)
sidan uppdateras hela tiden med bättre funktioner!
det finns nu så att man kan se Rolf-Göran klinicen.(kostar)
men igår på facebook lottade dom ut några som fick se den gratis, super!

verkligen en jättebra sida, kan inte riktigt förstå hur man klarade sig utan den ;)



slänger in en bild på mig och maxen, förra sommaren! fin ponny det där ;)


charmigt va?
lägg märke till att det ser ut som att han äter av den lilla granen ;)

Kommentarer
daniella:)

Jättefin blogg! Allt bra?:)

Hjälp min moster (www.annabook.nu) att vinna och designa en ziperall! Det är enkelt.. Under videon behöver du bara kommentera nåt snällt eller så, så är du färdig! Gå in på mitt senaste inlägg som heter "hjälp min moster att vinna" för att se mer , och vilken länk du ska gå in på;) Om du kommenterar, så länkar jag dig med bild!:D Kram!



Blogg: http://daniellabooks.blogg.se/
2011-10-14 @ 15:19:10




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback