goshens andra tävling avklarad!

omg. 2 i knock outen. den gick av stapeln i dagstorp den 9 onde :)

han var ett pain in the as på framridningen i början :p stod på på bakbenen hela tiden, tillslut gav han sig och gick jättefint som vanligt!

inne på banan skötte hansig bra, travprogramet var bra. skritten får han inte riktigt till inne på banan, det kommer förhoppningsvis snart! galoppen var lite sådär, vänster var bra men höger fattningen blev för sen och sen fick vi ett omslag i mellangaloppen, tyvärr. domare dömde lågt och var väldigt hård. jag menar det var ändå en lokal tävling och det är här vi ska får intresset att vilja bli bättre, domaren ska skriva possitiva saker men ändå saker som behöver blir bättre, på ett POSSITIVT sätt vilket den här domaren tyvärr inte gjorde.. hon sa inget till mig men det gjorde hon till andra...

vi fick 64.14 % vilket jag kan tycka var lite snålt, vi fick dåligt på det som var dåligt men tyckte vi fick lite dåligt betalt för det som var bra. men så är det ibland, dressyr är en bedömningsport...
vi fick bäst i laget i allafall :) hilda hade 62, han ville inte gå fram alls tyvärr, duktigt av hilda att göra det så bra tyckte jag, hon kämpade hela vägen! :/ linnea 61, vilket jag inte kan fatta att hon fick, alldeles för lågt! och maja fick även hon 62, cruz gillade inte underlaget och ville därför inte riktigt gå fram, sen blev domaren totalt emot maja för att hon tyckte hon gjorde en sak hon inte gjorde... :(

tyvärr förlorade vi men så är det!
hilda tog även lite fina bilder så här kommer dom!
hennes blogg: swedishdressage.blogg.se


rider lätt >.<





hoppeponnyn fick vita ben ;) är han fin eller?


hahaha söt xd




ooh den där förbaskade höger armen!! och blicken, var blev den av? hmmm


söt ponniiie!


hahaah söta!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback