ny design!

så nu har jag fixat ihop en ny design, tyckte det behövdes! den förra var ju extremt ful...
har inte något vidare bra program att göra header i så den får vara lite halvdann. men nu får jag ha den här ett tag :) gillar den men det känns lite rörigt här uppe, skulle liksom varit någon linje som delade av det lite. aja den får vara såhär!



kan meddela också att nu har jag bestämt mig för att det är sluttävlat med Pommac, SM blev den sista. tråkigt men sant :(
red ett dressyrpass med sadel för någon dag sen och känner nu att jag inte kommer till alls samma ridning som tidigare. blir en helt annan sak när jag rider barbacka om ni undrar varför jag skrev med sadel, hahah.
han är ju till salu och jag ska hålla igång honom genom longering och små barbacka turer, samt att vi har lite bekanta som ska komma och rida honom. bland annat Ellen som ingick i vårt allsvenska lag :)

självklart ett tufft beslut men det känns bäst såhär :) nu får vi bara hoppas att han blir såld och hamnar hos en bra familj som kan älska han lika mycket som jag gör, om nu det går...
den här ponnyn är obeskrivlig! helt underbar. finns serriöst ingen bättre än honom...


läskigt fina ponny, jag älskar dig!

Kommentarer
Olivia Gustavsson

underbart fin häst!



Blogg: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/
2011-11-11 @ 19:36:41




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback