pelle har också varit ute och skuttat lite!

den 18/9 var pelle i fredshög, allsvenskan.

han var överdrivet pigg hela dagen och riktigt jobbig i första klassen xd han drog järnet med mig och tyckte han kunde sköta allt själv! han är alldeles för kaxig i LC nu...
det resulterade i 8 fel, det sämsta resultatet vi någonsin haft :/

jag hoppades han skulle vara lugnare i lagklassen vilket han också var, skönt! han var ändå inte så fin som han brukar, men så är det ibland. vi satte en nolla här! laget gick till omhoppning och här hoppade han riktigt bra men vi fick ett totalt missförstånd till nästsista och slutade på 4 fel. han drog järnet mot hindert men helt plötsligt tog han min förhållning och när han kom fram till hindert blev han helt paff och rev xd sånt händer!

laget slutade tyvärr sexa då alla hade stålpe ut i omhoppningen... jag hade ett ner, axel och mikaela med. eller glömde tyvärr banan :( inte lätt när hon skulle lära sig en ny banan så fort, det var första gången för henne, men hon var super duktig! jennifer minns jag inte riktigt men tror hon hade ett elr två ner.

här kommer lite bilder :)

salsa!


pelle tha maaan




hihi söt ;)

t00ffingen himself!

axel-picasso

ellen-salsa
felicia

jennifer

mikaela-raya


laget: f.v. mamma, ellen, världens finaste maskot!, felicia, jag, axel, jennifer och mikaela!

ellen hälsar!

klockren bild! speakern skulle säge mikaela grege men råkade säga mikael grege! alla asflabbade... mikaela längs till höger!

Kommentarer
hilda

så fina bilder!:D har du tagit dem?:)



Blogg: http://swedishdressage.blogg.se/
2011-10-12 @ 18:40:23
jessiewadst

hilda: nope, en fotograf som va där :)



2011-10-13 @ 13:04:15




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback