talang skåne träning idag!

träning med goshen idag :) skulle igentligen fotas men fotografen kunde inte haha.

igår hopptränade jag med Pelle, gick bra! Hade ett nytt bett igår, ett väääldigt tjokt med fasta ringar som jag rotade fram i morfars alla lådor! Har känt på sista tiden att han börjat lyssna mindre och mindre på det raka så därför provade jag något nytt. Tyckte det funkade bra, mycket bättre än det raka :) Han kanske "tröttnar" på detta också men då får vi skifta till något liknade igen, med fasta ringar. Två bett har han "tröttnat" på men sen efter ett tag går han bra på det igen så vi får varva runt lite vilket bara är bra!

Hoppade bana igår på träningen med lite s-bågar och sånt :) kanske kommer en liten film senare!
nä nu måste jag gå ut och mocka samt röra på den lilla hästen ;) sen kör vi mot hööörby!
hoj!

älskade vän!
såhär 3-4 år sen, haha!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback