Riktigt kallt! + lite planer

-13 grader idag! För att hålla värmen bättre fick dom, förutom tjockare täcken, hö en gång extra idag, toppen tyckte matvraken ;) här har alltid bara bott djur som är väldigt glada i mat på detta stället haha!

Har inte fått på snösulor på hästarna eftersom att snön kom för nån dag sedan, så idag blir det en tur till ridhuset med G och C :) imorgon är det hoppträning för C och om vädret är bra hoppar vi en Pay n Jump på torsdag!
Den 30 dec. är det KM i dressyr, C ska gå LB och G ska gå LA:4 mot storhästarna. Riktigt taggad, vill sätta dom vuxna på plats ;) haha kan väl försöka i alla fall, tror där kommer vara några med som har gått MSV så vi får se hur det går!
Sen är året slut!
Den 4/1 åker jag till trettonspelen med C och hoppar en 90 och kaaanske en 1m. Funderar på att låta henne vila en vecka efter det, har blivit rätt mycket nytt för henne med mig eftersom att jag rider henne helt annorlunda, såklart. Det tar ändå ett tag innan tävlingarna drar igång ordentligt. Gs första tävling är inte från i mars tror jag, finns ju inga regionala!?

 


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback