det där med rubriker...

Jag skickade in en bild på mig och Pommac till en tävling Petronella hade på sin blogg bara för skojs skull!
Hon skulle sen bedömma min sits, Pommacs teknik och allt annat ni vet ;) vi fick 10/10! harlet!

Och så vann vi :o ganska kul att dressyrponnyn kan vinna stilhoppningsmojs (vad man nu ska kalla det xd)
vi har ju faktiskt vunnit en stillhoppning för 100 år sen kom jag på nu :p

Back to vad jag skrev om från början, som pris fick jag i allafall två bilder :)


bilden jag skickade in :)

En av bilderna jag vann


Också en på min snygging ;)


världens finaste och jag på prisutd. efter stilhoppningen :)


Röd i huvudet, ja här får man jobba! ;)
Hittar ikke fler bilder :(

Men titta vad jag hittade istället ;)
En bild på någon av min och Pommacs första dressyr tävlingar! Snacka och mini! Hoppsadel och allt ;)
Visste ni att jag var stark motståndare till dressyrsadel? Jag red upp till LA i hoppsadel, sen gav jag mig och köpte en dressyrsadel xd


Antingen vann vi eller blev tvåa, minns inte! Men jag minns att vi tävla mot C-ponnysarna :P

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback